fredag 2. oktober 2015




Litt "nye" bruktfunn og noen blomster
ble med til Lunden i høstferien.



 

Den gamle blomsterpotten og fatet kostet 5 kr stk.
slike glaserte terrakottapotter får en jo ikke nok av - særlig ikke når en har en katt som tar sikte på å redusere beholdningen så snart en får de i hus...



 

En Sophora Prostrata passet fint i potten.




Er stadig på jakt etter gamle messingstaker siden de er 
så fine å sette sammen i grupper.




Var så heldig å finne denne fine 
linduken med lyseblå ruter.



 



Stavangerflint-muggen kostet hele 25 kr pga et lite nagg -
perfekt som vase for snøbærkvistene som vokser utenfor huset.



 





 En høstbukett med solsikker og kongler 
gir høststemning i gangen.





Enda en mugge fra Stavangerflint - høstlig og fin i fargene.






Som vanlig må fangsten inspiseres av husets inspektør ;-)







 



 





 






Ha en riktig god helg!






3 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Nydelige ting - som vanlig. Skulle gjerne sittet på skulderen din en gang du er på skattejakt, for å fange opp noen triks. (",)

KKvinneblogger sa...

Å, så fine ting! Den gamle blomsterpotten minner meg om barndommen :) Og jeg likte spesielt godt muggen med gule blomster! Jeg samler på mugger og har en hel del, flere enn jeg kan ha framme på en gang :)

Elisabeth sa...

Så nydelig hus dere pusser opp. Virkelig til inspirasjon for oss som også prøver å få orden på et gammelt vrak ;)

Gleder meg til neste bloggpost

Ha en hyggelig tirsdag

Legg inn en kommentar