tirsdag 11. februar 2014

Livstegn

 
 
 
En aldri så liten bloggtørke ser ut til å ha rammet
 Huset i Lunden-bloggen.
 Litt av grunnen er rett og slett at det har skjedd veldig lite i huset vårt siden jul,
 bortsett fra at det har blitt 
skuffet x-antall tonn med snø fra oppkjørsel og tak.
 Det siste er ikke akkurat
det mest interessante å blogge om ;-)
En annen grunn er denne lille frøkna her:
 
 
 
 
 
En liten Ragdoll-jente som har flyttet inn hos oss,
og som sørger for at tiden har
gått med til litt andre ting enn blogging,
sånn som for eksempel leking og kosing.
 
 
 
 
 
Verdens skjønneste og snilleste kattunge som selvfølgelig
skal få lov til å være med i Lunden når hun bare blir litt større.
 
 
 

 
Foreløpig er det spennende nok å lukte på
 perleblomstene på kjøkkenet :-)





Når jeg endelig har kommet meg på nett her,
 må jeg bare vise bruktfunnet
jeg gjorde i går.
 Stråmønster skal selvsagt helst komme fra Egersund
 for å gli inn i samlingen, men dette sausenebbet var så flott at det fikk innpass.





Det er stemplet med Boch La Louviere
og er belgisk. Prisen var svimlende 20 kr...
 
 
 
 


I dag kom forresten beskjeden om at kjøkkenet vårt er kommet til butikken! Ikke fritt for at det kribler etter å komme igang med å montere det,
men først er det noen forberedelser som må gjøres...




Ha en fin kveld :-)

12 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

For en nydelig pusekatt! :) Og sausnebbet er vakkert, der gjorde du et kupp!

Unknown sa...

Sausenebbet var helt nydelig og den lille pusejenta like så.
Gøy med kattunger, de lager litt vei i vellinga inimellom de.
Klem fra Marit

Unknown sa...

For noen fantastiske bilder. Kattungen er til å spise opp. Raggdoll er en nydelig rase. Jammen var du heldig med sausenebbet. Jeg samler på serviser med blå dekor til hytta.

Hulda sa...

Gratulerer med nytt familiemedlem! Så søt liten kattepus. :) Nydelig der hun står sammen med perleblomstene. Så heldig du var med sausenebbet. Flott mønster og fasong.

Unknown sa...

En nydelig liten pusefrøken, for noen øyner.

Ha en fin dag!!

Maria - Min oldemors hus sa...

For en fin liten pus. (",) For 20 kroner hadde nok jeg også raska med meg det sausenebbet - funnet er funnet.
Ser fram til å følge kjøkkenprosessen! (",)

tronderlivetmitt sa...

Ragdoll-kattepuser er bare aldeles nydelig.. Gleder meg til å følge den..

Mira sa...

Ååååå der fikk Noah min konkurranse om tittelen verdens fineste ;-)
Nydelig pusejente.

Og fine funn. Klem,

Caroline sa...

Å helledussan for en søt liten jentepus!
Så koselig med selskap av firbente:)
Flott sausenebb du fikk tak i!
Ønsker deg en fiiiin dag:)
Klem Caroline

MissMette sa...

Åååååå, så skjønn pusekatt ღ
Hellandussan, så nydelig...
Skjønner godt at du koser deg
med denne søte krabaten, det
hadde jeg også kommet til å
gjort ღ Nydelige skatter du har
funnet deg også - og alltid så
vakre & fine bilder hos deg ღ
En drøm å titte inn her til deg,
og enda mer nå som du har
denne skjønne pusen ღ Jeg
elsker pusekatter, hihi... :)
Ha en fortsatt fin søndag og
ukestart - stor klem fra Mette

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Ja, bloggtørke kan ramme når man minst venter det, men det ser jo ut til at du har fått en veldig fin type i hus, som sikkert kan være en kilde til inspirasjon! Veeeeldig søt!

Så heldig du var med kjøp av det sausnebbet, ja, av og til har man jo flaks!

Ønsker dere en fin vinterdag!

Klem Cathrine :-)

Unknown sa...

Hei Mona. Du vant kobberfatet i giveawayen hos meg. Send meg adressen din, så sender jeg fatet. Hilsen Drude

Legg inn en kommentar