lørdag 2. februar 2013

 
 

Bladet "Lev Landlig" har i mange år vært mitt absolutte favorittblad. Alltid aktuelle reportasjer for oss som liker den norske landlige stilen, vakre bilder og masse, masse god inspirasjon. Gleden er like stor hver gang bladet dumper ned i postkassen vår.
 
 
 

Jeg satt og koste meg med den siste utgaven av bladet da jeg plutselig så et bilde det var noe veldig kjent med... I reportasjen om forskjellige bruksområder for filleryer var jammen vår fillerye på kjøkkenet i Lunden kommet med!
 
 
 
 

 Takket være den flinke fotografen ser det nesten ut som om kjøkkenet er innflyttningsklart...
Dette er første gang jeg ser et bilde fra Lunden på trykk noe sted, så det var ekstra gøy at det var i akkurat "Lev Landlig" :-)



5 kommentarer:

Nikoline sa...

Heilt einig!!!
Lev Landlig er mitt absolutte favorittblad også og dagen "er redda" kvar gong det ligg i postkassa!
Las reportasjen om filleryene men visste ikkje at det fine bildet var frå huset i Lunden.
Likar veldig godt det de gjer i huset og storkosar meg kvar gong du har blogginnlegg om framgangen. De er kjempeflinke!!
Me held på med oppussing av hus frå 1947 og prøver å få det til i stil som passar den epoken, ikkje alltid like lett...
Riktig god helg :0)

Sommerhuset i bakken sa...

Så gøy! Grattis! Morsomt å få bilde fra huset sitt på trykk ;-) Nydelig rye med skjønn blåfarge - og du...for en sjarmerende og fin ovn dere har.

Et herlig blad med mye inspirasjon.

Ha en super søndag!

Blått til lyst sa...

Jeg må innrømme at jeg ikke gjenkjente Lunden på det bildet, selv om jeg koste meg med både bladet og artikkelen *S*
Når du påpeker det, ser jeg selvfølgelig at det er nydelige Lunden som vel fortjent har fått spalteplass!
En god uke til deg - klem fra Liv

Maria - Min oldemors hus sa...

Jeg har også Lev Landlig som favoritt, og skulle bare ønske det kom ut enda oftere. Men selv om jeg har lest din blogg minst like mye, så kjente jeg ikke igjen bildet. Veldig artig. Jeg har også filleryer nærmest som fanesak, dette inspirerte. (",)

Tante Titti sa...

Jeg viste vel det var noe kjent med det der...
Så var det altså hos deg jeg hadde sett den ovnen før. Lev Landlig er en absolutt favoritt her også - masse flott inspirasjon og leseglede.
Ønsker deg en fin ny uke.
Titti-klem

Legg inn en kommentar