torsdag 30. august 2012

 
En tur innom Molo AS i ny og ne er et must når en holder på å restaurere et gammelt hus.
 I Lunden finnes det fortsatt stikkontaker og brytere i sort bakelitt, så vi valgte å kjøpe flere nyproduserte i samme farge. Stikkontakter kjøpte vi tidligere i sommer, og jeg gleder meg til å få alt montert!
Hos Molo fant vi også beslag og knotter til soveromsmøblene som står på det lyseblå soverommet.
 
 


Det er en toalettkommode, to nattbord og en kommode som mangler knotter og beslag.
Selv om disse er forskjellig modeller har de den samme finishen, så jeg tror det blir en grei helhet likevel.




 
Vinduskitt (vi synes dette er den beste) er jo forbruksvare, så et spann av dette måtte vi også ha.
 
Ikke de store tingene som ble kjøpt, men de gjør mye av seg likevel - og det kommer selvsagt bilder så snart de ulike tingene er montert der de hører hjemme :o) 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Blått til lyst sa...

Fine funn, både her og innlegget under *S* Knottene og beslagene snakker samme språket, og litt variasjon gir jo bare litt liv. Jeg likte veldig godt "knotten" til venstre. Nydelig! God helg fra Liv

mirjamsdrøm sa...

Så flott å gjennomføre den gamle stilen i huset!
Er så glad jeg fant bloggen din, gamle hus er bare så sjarmerende :)
Gleder meg til å følge med på restaureringsprosessen, og dine fine bruktfunn!
Ha en herlig uke ;)
Klem Mirjam

Legg inn en kommentar